PPC reklamy (z anglického Pay Per Click) se zobrazují napříč sítěmi Google a Seznam.
Vyskytují se nejčastěji v podobě textových inzerátů, zobrazujících se na předních místech ve vyhledávačích. Neméně často jsou ve formě bannerů, které najdeme na partnerských stránkách sítě Google a Seznam, (nebo ve videích na Youtube, Streamu aj.) popřípadě v podobě HTML5 bannerů.

 Jejich efekt se dostaví prakticky ihned po vytvoření

Výhodou je, že jsou opravdu relevantní. To znamená, že se zobrazí jen tomu zákazníkovi, který má o produkt zájem, ideálně jej přímo v tu chvíli vyhledává na internetu. Určitě se Vám bude líbit také platba za klik – platíte až za přivedené uživatele.

Výsledky PPC reklamy

U našich klientů jsou PPC reklamy významným zdrojem tržeb, protože přináší 10 – 54 % celkových tržeb e-shopu. (Průměrně jde o 33 % celkových tržeb.)

Výkonnost a efektivita závisí na jejich správném nastavení a především na pravidelné správě. Hlavním cílem je získat co nejvíce objednávek za co možná nejnižší cenu zaplacenou za PPC reklamu. 

U našich kampaní se poměr výdělku a ceny pohybuje v rozmezí 3 – 20 %, v závislosti zejména na typu sortimentu a známosti e-shopu. Několikanásobně lépe si pak vedou ty e-shopy, které investují do brandového a content marketingu.

Před spuštěním inzerce provádíme analýzu klíčových slov, která nám ukáže vyhledávanost a průměrnou cenu za proklik. Díky tomu při nastavení PPC reklamy víme, který sortiment se pravděpodobně vyplatí inzerovat. Současně s tím stanovíme cíle inzerce, které klientům prezentujeme.

PPC reklama jako efektivní nástroj zahraniční expanze

Jedná se o jeden z klíčových nástrojů expanze. Nespornou výhodou je jednoduchost škálování účtu Google Ads. Je to poměrně dlouhý proces vyšperkovat inzerce na jakémkoliv marketingovém kanálu, nicméně pokud inzerci nastavíme, na domácím trhu, od rozšíření na další trhy nás dělí pouze krátké nastavení a překlad textů. 

Zároveň v portálu Google Ads můžeme nastavit bannerovou reklamu na jakoukoliv zemi, kam expanzi chystáme. 

Je PPC reklama pro můj business?

PPC reklamu ve vyhledávání a v obsahové síti považujeme za univerzální nástroj online marketingu. Nevhodná je spíše výjimečně. S tímto typem reklamy neuspějete pouze s produkty nebo službami, které potenciální zákazník na internetu vůbec nehledá. Takových je ale opravdu minimum.

Nevyplácí se Vám PPC reklama?

Při správě PPC reklamy skoro není možné, aby se e-shopu dlouhodobě nevyplácela. V současnosti máme obrovskou paletu využití a možností, jak s PPC reklamou zacházet. Můžeme cílit na velmi konkrétní uživatele, dokonce i omezit reklamy, aby se zobrazovaly pouze uživatelům, kteří Vás již znají nebo jsou dokonce Vašimi zákazníky. 

KONTAKT

Zanechte zprávu a garantuji Vám hovor do 24 hodin. Probereme Váš projekt a zjistíme na čem můžeme spolupracovat.

emailinfo@shockmarket.cz phone+420 777 242 901